Doplněk stravy NUTREND Compress Volcano - Bez příchuti (120 ks)
652,- Kčvčetně DPH

Doplněk stravy NUTREND Compress Volcano - Bez příchuti (120 ks)

Výrobce: NUTREND
COMPRESS VOLCANO je vulkán, který dá vašim svalům tvar! Maximální možná produkce a stimulace oxidu dusnatého (NO) a extrémní prodloužení zadržení a využívání živin pro extrémní svalový růst. Díky COMPRESS VOLCANO ucítíte příliv energie a síly, kterou jste doposud nezažili. Váš trénink může být konečně tak tvrdý a intenzivní jako jste si přáli. COMPRESS VOLCANO v sobě snoubí to nejlepší, co na současném trhu můžete najít! Konečně již nemusíte kombinovat nespočet produktů, nemusíte dělat ústupky! COMPRESS VOLCANO vám nabízí to nejlepší jak z west science underground z věd a znalostí západu, tak i zažijete east mystery tajemství východu. Tento výjimečný svalový anabolizér je součástí ucelené řady pro hardcore silové sportovce COMPRESS EXPAND! A stejně jako celá řada COMPRESS EXPAND i COMPRESS VOLCANO používá jen ty nejlepší suroviny v maximálně efektivních a našlapaných kombinacích. MECHANISMUS ÚČINKU COMPRESS VOLCANO Abyste dosáhli opravdu intenzivního tréninku s následným silným anabolickým účinkem, potřebujete nejen během tréninku zvýšit produkci oxidu dusnatého (NO), ale také potřebujete co nejvíce podpořit využití dodávaných živin. Jen tak maximálně a efektivně podpoříte anabolické (svaly budující) pochody, oddálíte nástup únavy a zlepšíte koncentraci. Funkčnost COMPRESS VOLCANO byla testována již před uvedením na trh těmi nejlepšími kulturisty, boxery a silovými sportovci. A jednoznačný závěr z testů je: tvrdší trénink, větší váhy, výbušná síla, pozdější nástup únavy, kratší doba regenerace, pevnější a vyrýsovanější svaly! A právě proto je tu COMPRESS VOLCANO! Novinka z řady COMPRESS EXPAND, která překračuje hranice současného hardcore kulturistického tréninku! COMPRESS VOLCANO není pouhým stimulantem produkce NO, ale zároveň funkčním prvkem, který maximálně prodlouží a zefektivní využívání získaných živin svalovými buňkami. Tím je podpořen nejen svalový růst a výdrž, ale je i oddálen nástup únavy! Tam, kde ostatní NO anabolizéry končí, tam je COMPRESS VOLCANO teprve na vrcholu účinku a přináší další nové a intenzivnější dimenze tréninku! COMPRESS VOLCANO je určen pro všechny, kteří chtějí docílit opravdu tvrdého a intenzivního tréninku a tím podpořit maximální svalovou sílu a prodloužit výdrž. Základem svalového anabolizéru COMPRESS VOLCANO jsou dvě unikátní směsi: RUSSIAN ADAPTOGEN MATRIX a NO SYSTEM FACTORS. Adaptogeny jsou základem RUSSIAN ADAPTOGEN MATRIX. Jsou to rostlinné esence, které přirozeně zvyšují odolnost organismu proti stresovým situacím, mezi které bezesporu tvrdý intenzivní trénink patří. Jejich účinnost je prověřena mnohaletým užíváním, velké oblibě se adaptogeny se těší i v alternativní ruské medicíně. Stres je zabijákem vaší svalové hmoty, a čím méně je váš organismus proti stresu imunní, tím více vám hrozí masivní katabolické pochody ve svalové tkáni, tedy přesně opačný proces než očekáváte! Zastavte rozklad svalů a podpořte jejich růst. Adaptogeny použité v COMPRESS VOLCANO jsou ve specificky navržené kombinaci a jsou ze standardizovaných extraktů z adaptogenních rostlin. RUSSIAN ADAPTOGEN MATRIX east mystery tajemství východu extrémní síla ruských bylin. Matrix je založen na pečlivě vybraných standardizovaných extraktech rostlin s nejsilnějšími adaptogenními účinky! Objevte i vy adaptogeny, rostliny s obsahem fytoekdysteroidů, eleutherosidů, salidrosidů a získáte nový impuls pro váš hardcore trénink: leuzea saflorovou, rhodiola rosea, eleuterokok ostnitý. V COMPRESS VOLCANO jsou použity 3 nejsilnějších a specificky nejúčinnější ruské byliny: Leuzea saflorová stimuluje čisté anabolické pochody tím, že zlepšuje využitelnost aminokyselin ve svalové tkáni a podporuje tak dlouhodobou a vysoce kvalitní proteosyntézu (syntéza aminokyselin ve svalové tkáni) - podporuje masivní svalový růst. Rhodiola rosea podporuje využití glukózy v pracujících svalech, tím je zabezpečeno maximální prodlužení svalové výdrže a oddálení nástupu únavy jak fyzické, tak psychické. Dalším velkým benefitem je rychlý a kvalitní nástup regenerace, který je díky rostlině rhodiola rosea zajištěn v potřebné výši tak, abyste následující den byli připraveni na další dávku vaše tvrdého tréninku. Eleuterokok ostnitý zajistí masivní prokrvení pracujících svalů a maximálně oddálí nástup únavy. Díky tomu můžete trénovat v takových objemech, o kterých jste zatím jenom snili. Extrakt eleuterokoku také zlepšuje využitelnost glukózy a lipidů (mastných kyselin) v zatěžovaných svalech. NO SYSTEM FACTORS Je synergická kombinace nejoblíbenějších faktorů stimulujících produkci NO v západní hardcore kulturistickém světě. NO SYSTEM FACTORS je vzájemně vyvážená kombinace 2 forem L-Argininu, L-Glutaminu a L-Citrulinu na podporu produkce oxidu dusnatého (NO). NO je tkáňový faktor působící vazodylatačně, bez kterého se neobejde prokrvení a transport živin v pracujících svalech. NO SYSTEM FACTORS zabezpečuje kaskádovité uvolňování oxidu dusnatého v pracujících svalech vlivem pozvolné stimulace enzymu NO syntázy. Pozvolné uvolňování NO je pro pracující svaly efektivnější, než jednorázové nadměrné zvýšení, které trvá jen krátkodobě! Díky NO SYSTEM FACTORS získá váš trénink dynamiku, sílu a odolnost! COMPRESS VOLCANO je vulkán, který dá vašim svalům tvar! Kombinuje to nejlepší co na současném trhu můžete najít! Maximální možná produkce a stimulace oxidu dusnatého (NO), extrémní prodloužení využívání živin pro masivní svalový růst.

Koupit zboží
Vybavení pro Váš sport

Internetový obchod se širokým sortimentem sportovního zboží. Nabídka slev. Většina produktů do 3 dnů u Vás. Více jak 7000 spokojených zákazníků. Stovky recenzí zákazníků. Doprava zdarma nad 2.990, - Kč.

www.sportel.cz